TALLER :INVENTEM AMB LES DEIXALLES.

Avui els nens i nenes de segon hem fet un taller molt interessant amb una noia , l’Helena, que ens ha explicat que podem fer coses i objectes nous a partir de deixalles. En aquest cas ,amb un brik  hem fet un moneder molt  original!!!

També ens ha explicat com i què podem fer amb aquelles deixalles que generem cada dia a casa o a l’escola. Com les podem reciclar,reduir i reutilitzar. Ha estat molt i molt xulo i els vostres fills i filles han gaudit i après d’allò més!!

Els tutors de segon volem donar les gràcies als pares i mares per la vostra col·laboració portant els briks a l’escola, demanats amb tant poc temps. Estem satisfets i orgullosos dels nostres nens i nenes i de les famílies que els acompanyeu!!

Pau i Dúnia