Solució al repte matemàtic d’octubre

Felicitem a tots i totes els alumnes i familiars que han participat al primer repte matemàtic mensual del Joan Casas del curs 2018-19. La solució a l’enigma del mes d’octubre és la següent:

El conill pesa: 3 kg

El gat pesa:7 kg

El gos pesa: 17 kg

Tots tres junts pesen: 27 kg

Felicitem els alumnes i familiars que han donat resposta encertada a l’enigma d’octubre posant el seu vot a la bústia de cada comunitat. Us animem a participar a l’enigma del mes de novembre i que feu arribar la vostra resposta a la bústia amb el vostre nom, curs i possible resposta correcta tan sols una  vegada durant el mes. Moltes gràcies !!!

Felicitats a:

Julen Marquez, Marc Genebat, Carla Domínguez,Nerea de Paco, Júlia Avizanda, David Anselmo, Joana Segura, família Lozano Garrido i tots aquells que heu intentat donar resposta pel Web d’escola.