SANT JORDI 2018!!!!

Aquest any a l’escola hem celebrat Sant Jordi amb diferents activitats. Al matí s’han fet els jocs florals a la sala, els nens i nenes han pogut gaudir i compartir els premis amb els altres companys i tots i totes han rebut un llibre de l’ajuntament.

Els finalistes de segon han sigut L’Isaac, el Mohamed i el Jan, amb els seu conte EL CASTELL ENCANTAT!!!!

Els guanyadors han sigut l‘Eneko.P i la Clàudia.L amb el conte EL MINION AMB MOLTS POLLS!!

Un cop hem arribat a l’escola ens hem mirat i llegit el conte que ens han donat com a obsequi. És molt xulo!!!!

A la tarda hem escoltat el conte del Drac Fúria i hem fet bibliopati compartint lectura i bons moments amb els alumnes de P4 i 5é.