Què és primer, l’ou o la gallina?

A l‘escola Joan Casas el primer no ha estat ni l’ou ni la gallina, sinó la incubadora per fer possible viure i aprendre el cicle de l’ou. Després d’uns dies d’incubació i atenció per part d’alumnes i personal docent, ens ha arribat els tres primers “petits personatges” d’aquest curs. Com cada any, i gràcies al CRP, dediquem les primeres sessions de primavera a conèixer el  cicle de l’ou dins  les sessions de ScienceLab amb alumnes de primària, però on tota l’escola segueix el procés i gaudeix del creixement, de l’alimentació, de la responsabilitat i posteriorment del sorteig d’aquest nouvinguts a l’escola. Intentem i vetllem perquè vagin a parar en granges o cases preparades per tenir cura d’aquests i aconseguir així un cicle el més digne possible. Aquest procés ens permet treballar transversalment els valors de la responsabilitat i el respecte com també aspectes important dels éssers vius que els poguem vincular amb la dels éssers humans.

Aquí us deixem algunes imatges per a què els conegueu! Encara no tenen nom, però aviat els hi posarem entre tots!