Un bon inici de curs!

Hem iniciat un curs escolar nou. Un curs, indubtablement diferent als anteriors. Un curs de novetats, d’incerteses, que com hem vist, han produït canvis en diferents factors organitzatius  i de la mateixa vida del centre, tot i haver intentat que fossin el menys detectable possible per als nostres alumnes.

Canvis com portar mascareta, prendre temperatures, desinfecció de mans constant, mantenir distàncies de seguretat, entre d’altres, que alhora ens uneixen en un objectiu sanitari en comú vinculat a la vida de tots i totes.

Malgrat això, es tracta d’una distància que és només física, ja que la distància pedagògica i emocional de tota la comunitat educativa, amb l’alumnat com a protagonista d’aquesta unió, mai se separarà. És quelcom que es veu complementat amb factors com la il·lusió, la motivació i les ganes d’aprendre que tots i totes tenim, donant com a resultat un producte al qual res li podrà fer front.

Dit això, desitgem que segueixi un molt bon curs per a tothom i un feliç i apassionant aprenentatge en aquest nou curs que encetem!

Som-hi Comunitat Joan Casas!

Equip directiu i docent del centre.