Tanquem el trimestre fent Bicicletada

Com cada curs des de fa molts anys, a l’escola fomentem bons hàbits i valors. Els alumnes de cinquè i sisè de Primària fem una jornada de luxe aprofitant l’entorn privilegiat que ens envolta.

Primer rebem una visita de la Policia Local que ens ofereix un taller d’educació vial sobre rodes i avui hem posat en pràctica i hem demostrat com cal respectar-nos entre nosaltres, el valor de l’esforç i el companyerisme, el respecte de l’entorn i la circulació vial i natural entre camins de sorra i bosc.

Els alumnes de cinquè han fet una ruta de Sant Antoni a Llinars pel camí Ral, mentre que els alumnes de sisè hem sortit de l’escola i hem fet una ruta cap el Roure Gros de Sant Pere de Vilamajor, vorejant Can Gras, Can Panxa, Quatre camins… Hem gaudit d’un dia de sol i d’activitat física on ens han abraçat els valors. Un èxit complert, com cada any, tot i que aquest any, ens hem superat!