Primer BIBLIOPATI

La lectura constitueix una activitat clau en l’educació de l’alumnat per ser instrument d’aprenentatge el qual obre les portes de nous coneixements, i permet una formació integral de l’alumnat que contribuirà al ple desenvolupament de la seva personalitat.

Una de les accions, entre d’altres, que promovem a l’escola, és la trobada trimestral d’una tarda, on els alumnes de les tres comunitats es troben al pati per buscar un espai i un intercanvi pel gust a la lectura. Els més grans adapten un paper de padrins dels més petits, mentre que aquests gaudeixen escoltant, observant i aprenent com a fillols. Cada oportunitat d’intercanvi a l’escola forma part d’un procés d’aprenentatge natural i a la vegada de foment del gaudi entorn a la lectura.

Al llarg del curs,oferim tres trobades de tarda, per dedicar-la a aquesta oportunitat. El grau de satisfacció, fins a dia d’avui, és alt i té una molt bona acceptació per part de l’alumnat.

Us deixem unes imatges que parlen per sí soles.