EL GLÒRIA HA DEIXAT PETJADA

Diumenge dia 19 començaven les primeres pluges importants en alguns punts de Catalunya. Qui ens hagués dit que acabarien ocasionant la setmana que estem finalitzant d’aquest mes de gener.

En alguns casos, l’aigua ha fet molt mal…En d’altres ha estat un regal del cel pel dèficit acumulat.

Avui, a l’escola, després de tenir una segona jornada de serveis mínims al centre i vist el dia que hem viscut, donaríem per acabat aquest període d’afectacions organitzatives i logístiques, acadèmiques i escolars per donar entrada a la “normalitat escolar”.

Demà divendres 24 de Gener, tornem a la “rutina”al Joan Casas. Tot això que ens emportem d’aquests dies de constants pluges i de la nostra Vida a la Riera!!!!!