L’EMPREMTA DELS NOSTRES EX-ALUMNES

Com és costum, des de fa uns cursos enrere, els nostres alumnes quan marxen en direccions diverses cap a la Secundària, ens deixen un record, una empremta entre les parets del Joan Casas. Cadascú d’ells, ha compartit, ha après i a deixat anècdotes i històries que algunes d’elles les recordarà de per vida.

Les visites que sovint ens regalen per compartir entre nosaltres la vida d’institut, amb somriures i entusiasme, ens omple d’orgull i alegries a tots.

El passat curs, els alumnes de sisè van deixar-nos una Rosa dels vents fet amb l’aportació individual de tots ells i el van construir i penjar entre el passadís de 5è i 6è de Primària.  La Rosa dels Vents és un cercle que té marcats els 32 rumbs de procedència del vent en què convencionalment es divideix la circumferència de l’horitzó. Cada un dels nostres alumnes procedències diverses i rumbs per consolidar… Sempre desitjant que tots ells escullin el millor vent pel propi destí i gaudeixin al màxim del camí del present!

Us recordem i us esperem!