La Castanyada!

És la primera festa de l’any, és l’assentament del curs. Quan tots i totes ja som part integrant del nou curs, quan les calors comencen a esvair-se i les fulles comencen a caure, ens preparem per a la festa de la castanyada.

A poc a poc, l’escola canvia de color: cada curs despulla la seva classe de les coloraines de l’estiu i opta pels colors: groc, taronja, marró, verd, … Les classes s’omplen de castanyes, magranes, glans, moniatos disfressats i alguns grups presenten una exposició fotogràfica de la tardor: fruits i fruites, fulles, paisatges … Tota l’escola s’omple de tardor creant llocs de trobades per compartir experiències, sentiments, vivències… !

Aquí podreu veure com hem passat aquest dia tan especial!