Jocs Florals

L’alumnat de l’escola Joan Casas va tenir enguany un Sant Jordi literari espectacular!

Tota l’escola de nou al Patronat, amb llibres d’Ajuntament, roses d’AMPA, i lletres harmòniques en diferents tipus de text de tot l’alumnat. Un luxe cultural d’escola.

Desprès de molt deliberar mestres i coordinadors amb les propostes literàries dels nivells, els finalistes van estar premiats per l’enginy, l’adequació textual i la coherència lingüística. Aquí us deixem els guanyadors i les propostes literàries que vam realitzar tots els nivells educatius, infantil i primària.

EP1- Rodolins Llum Boigues
EP2- Endevinalla Xènia Vilamalla