Jesús Costa ens Visita al Centre

” Bon Nadal des de l’aire”, Aquesta peculiar exposició de pintura, és un projecte que van engegar les escoles de Llinars del Vallès i el pintor Jesús Costa l’any 2012 i en el qual hi han participat alumnes de tots els centres de Llinars i nosaltres, el Joan Casas, per tercer any consecutiu. Tot un repte, que segueix traslladant l’art als carrers i places de Llinars i que un any més ens hi seguim sumant.

Aquest curs hem tingut el privilegi d’haver rebut la visita del Jesús Costa i d’haver conegut més sobre la seva experiència artística i a la vegada ens ha ensenyat tècniques i ens ha orientat en els dissenys dels alumnes de Cinquè. Ha respòs a les preguntes i interessos dels alumnes de cinquè i ha visitat els més petits del centre per donar-se a conèixer.

Esperem que el proper curs, també puguem gaudir de la seva mirada i aportació com a pintor pels futurs dissenys i poder contribuir, d’aquesta manera, al Projecte del Pintor tot deixant la nostra empremta pels carrers i places de Llinars del Vallès, i gaudint d’aquesta oportunitat.