MIREU COM S’HA CONSTRUIT EL PATI!- VIDEO-

Per fi aquest darrer dimecres hem pogut celebrar la tan esperada inauguració oficial del nostre pati del segle XXI!

El cert és que ha estat una festa grossa: hem tingut parlaments de la nostra Directora, de l’Alcalde del municipi i fins i tot un xou divertidíssim d’una tal… Gertrudis Rosada de Gisbert? Ja sabeu de què parlo els que hi éreu oi? Ens va fer riure a totes un munt!

El millor moment, sense dubte, va ser quan, per fi, es va donar el tret de sortida als alumnes per córrer a estrenar el nou pati. Aquelles cares de felicitat difícilment seran oblidades, de veritat.

Ara ens queda, poc a poc, gaudir cada dia tot saborejant cada raconet d’aquest meravellós espai, tan divers, ric en diversitat de materials, ampli i ple d’alegria. Encoratgem sempre als infants a fer el seu joc, un joc lliure, imaginatiu, cooperatiu o a vegades individual, però ple d’emoció, de valors i de respecte per l’entorn i per l’altre. I amb aquests nous espais que conviden a generar-lo, esdevindrà segur.

Felicitats i gràcies de tot cor a totes aquelles persones que, sense cap mena d’interès personal, han dedicat moltes hores de la seva vida a col·laborar en aquest projecte tan important pels seus i les seves filles i/o alumnes.

Per aquells/es que vulgueu veure aquest pas de transformació del pati, AMPA juntament amb col·laboració amb en Rai, el Ferran i altres voluntaris als qui els donem les gràcies, han confeccionat un vídeo que recull el procés d’obres i construcció des del seu inici. És una vertadera joia! AQUÍ VIDEO

Endavant! A gaudir-lo!