I FIRA TURÍSTICA “MÓN-JOAN CASAS”

La 1ª Fira de Turisme “MÓN-JOAN CASAS” és el producte final del Projecte Interdisciplinar d’enguany que han estat realitzant des de l’inici de curs tot l’alumnat de l’escola. Avui, 14 de juny, s’ha fet la cloenda d’un camí emocionant i intens ple d’aprenentatge i descoberta! Els alumnes de tota l’escola han visitat la fira de totes les cultures escollides de cada grup amb les tasques fetes i exposades a cada carpa del pati de l’escola.

Per grups petits d’alumnes i una targeta de recollida d’informació, han anat viatjant pel temps i pel planeta per extreure la informació més rellevant de cada cultura. D’aquesta manera hem pogut apreciar un resum del procés d’aprenentatge que hi ha hagut durant aquests mesos i que ha culminat amb la creació i construcció dels diversos estands en el quals es podia percebre informació important, potser, qui sap si en alguns casos pot ser motivació per emprendre un viatge d’estiu ple d’aventures…

La riquesa del treball per projectes, ens dóna l’oportunitat d’aprendre amb el treball cooperatiu, potenciant la motivació davant l’aprenentatge i la implicació del nostre alumnat. Acabar amb un producte final com el d’avui és un èxit que ha estat possible gràcies a la dedicació i esforç de tota la comunitat educativa!

Una vegada més, moltes gràcies!

Més fotos AQUÍ