FASE II- Pla de Reobertura

COMUNICAT a les FAMÍLIES (link)
 Atès que el Departament d’Educació ha donat instruccions per la reobertura de les escoles, us adjuntem el Pla d’aquesta obertura que tindrà efectes a l’ESCOLA JOAN CASAS a partir del dia 8 de juny sempre que estiguem en Fase II.

Per accedir al centre s’han d’haver consultat els protocols per l’alumnat INFANTIL (link)PRIMÀRIA (link) i tenir previstes les mesures de seguretat individual. Moltes gràcies.

Document que fa referència al Pla de Contingència de l’escola Joan Casas pel covid’19- abril’20.

1 comentari

1. Cesar Mateu Vidriales

Hola Bon dia!

Sóc en Cesar, el tutor de la Thais i la Judit, alumnes de 3r de la ESO al Ins Vilamajor. Estic intentant posar-me en contacte amb l’escola però no accedeixo a ningú.

M’agradaria poder parlar amb la Laura Bertran. Hi ha alguna manera de posar-me en contacte jo amb vosaltres o vosaltres amb mi?

Us deixo el meu telèfon per si podeu trucar-me.

Att,
    Cesar Mateu