Esmorzar saludable

Els nens i nenes de tercer ja saben de la importància d’un bon esmorzar per enfortir els ossos i els músculs.

En grup de treball han fet:

Investigació i organització de la informació.
Comptatge i maneig de l’euro i els cèntims.
Treball amb preus i quantitats (Estimació / real).
Ús de les fraccions en contextos significatius.

Desprès de dies de preparació hem anat al supermercat a fer la compra i posar en pràctica tots els recursos per poder adquirir allò que els alumnes havien estimat. Ho han fet molt bé i han fet bons càlculs. Desprès hem anat a la zona de pícnic al costat de l’escola per esmorzar plegats.

Volem aprofitat per agrair als treballadors i treballadores del supermercat per l’atenció rebuda i per haver ajudat als petits clients en les seves compres.

MIREU AQUÍ LES FOTOS!!