Diada de Sant Jordi al Joan Casas

Avui 23 d’abril de 2019 Diada de Sant Jordi!

A l’escola Joan Casas celebrem els III Jocs Florals. Ens hem reunit tota l’escola al Patronat Municipal per celebrar conjuntament aquesta diada. Hem fet entrega d’un diploma i un llibre molt especial com a obsequi per a aquell alumnat guanyador en cada categoria de les diferents tipologies textuals. des dels més petits de l’escola, que han elaborant un dibuix comú amb paraules i rodolins, fins a diferents texts com els rodolins, cal·ligrames, narrativa, endevinalles, poemes acròstics, epopeies… Tenim bons lectors i bons escriptors entre l’alumnat del Joan Casas que segur ens seguiran obsequiant amb creativitat i imaginació, bones paraules i bons arguments.

També hem tingut, com cada any, visita de la Regidora  Anna Cella i l’alcaldessa Maria Lluïsa Berdala que han regalat i han fet entrega, a cada nen i nena de l’escola, d’un

llibre ple d’aventures i il·lustracions per fer bullir la imaginació. Agraïm, com sempre aquest gest de l’Ajuntament cap als alumnes de la nostra escola!

Com a cloenda de la jornada, hem rebut un regal a mida d’art i expressió corporal, a càrrec de la Gina monitora de dansa d’una extraescolar de l’escola.

I encara queda més, AMPA ens ha obsequiat amb material didàctic per compartir tots plegats a l’escola. Tot un luxe de jornada.