DESPEDIDA APADRINAMENT LECTOR

Dilluns passat els nens i nenes de 1r i 4t vam fer el comiat dels padrins/es. Ja ha passat un curs  i sembla que als alumnes els ha agradat molt aquesta experiència. S’han fet diferents activitats i trobades per compartir espais on treballar el gust per la lectura i la llengua en general. Per finalitzar el curs els/les alumnes és van fer un petit detall, un punt de llibre, per no oblidar amb qui han compartit estones màgiques de lectura durant el curs. Ens seguirem veient, pels passadissos i patis de l’escola!

Per veure les fotos feu clic aquí