Certamen de Lectura en Veu Alta

Avui amb tot el rigor que mereix l’acte, els representants de l’escola en categoria de grumets vermells i verds han participat de la quinzena convocatòria del certamen de lectura en veu alta a Cardedeu.

Com sabeu ens representaven en Pere T i la Lola Ch i els seus fidels acompanyants l’Isaac M. i en Marc C. Tots quatre juntament amb la resta de convocats han demostrat ser grans apassionats de les lletres i de l’art de saber llegir-les Tot un grau que mereix ser felicitat a l’escola. Aquí us deixem unes instantànies del dia.

Enguany fem un pas més plegats, en Pere s’ha classificat per a la propera convocatòria. La semifinal en la qual participa és la de BARCELONA 3 (Maresme-Vallès Oriental i Baix Llobregat). Aquestes són les dades:

DATA: dimarts, 30 d’abril de 2019

HORARI: 10,30 h

LLOC: Auditori del CaixaForum

La final tindrà lloc el dimarts, 4 de juny, al Teatre Nacional de Catalunya.
Li donem plegats una forta abraçada per la seva classificació i un fort agraïment a les famílies i tutores que han recolzat el moment. Tot un luxe de jornada!