CARNAVAL 2020 – LA NOSTRA RIERA! –

La passada setmana vam fer soroll pels carrers del poble i vam mostrar una petita part de la riquesa natural que tenim a la riera de Sant Antoni de Vilamajor. Com molt bé sabeu, enguany el centre d’interès del Projecte Interdisciplinar és sota el títol de Vida a la Riera! Cada comparsa disfressada de la planta o animal que escolliren cada classe a l’inici de curs. Ha estat una setmana intensa, des de l’arribada del Rei Carnestoltes fins al seu comiat el dimecres de cendra d’aquesta passada setmana.

Us deixem una imatge aèria de la Gran família que formem, des dels alumnes més petits als més grans, famílies acompanyants, els i les Wally’s col·laboradors i donem les gràcies per les vivències d’aquesta setmana. Gràcies també a la fotògrafa per aquesta imatge i a la Policia que ens va acompanyar per fer pas i per tancar la rua.

Fotos de les diferents comparses AQUÍ