FEM EXPERIMENTS!

Com ja sabeu, els i les alumnes de 5è B som la classe dels oceans, la veritat, portem molta informació treballada al llarg del curs sobre els oceans, i ens hem adonat que no els hi donàvem la importància que tenen, si teniu un xic de paciència, molt aviat us ho explicarem amb detall tot això, només ens haureu d’escoltar amb atenció. Fins que no arribi el moment, però, us adjuntem una imatges on demostrem que, a partir de conèixer el mètode científic i posar-lo en pràctica mitjançant dos experiments, som capaços d’explicar-vos perquè l’aigua del mar és salada i quin paper juga aquesta sal al mar. Sabeu que no tots els mars tenen la mateixa quantitat de sal dissolta en la seva aigua?

Si en voleu més detalls i explicacions, ens ho podeu preguntar i us ho explicarem encantats!