Dia Internacional del nombre Pi

Avui dijous 14 de març, els alumnes de cicle superior els ha tocat demostrar tot el seu potencial en l’àmbit matemàtic. Alumnes de cinquè i sisè han viscut una jornada matemàtica de tot el dia i han pogut posar en pràctica, com la resta de jornades d’altres cicles, el raonament, l’estratègia, la lògica, el càlcul…però per sobre de tot i el més important per a nosaltres, és que ho han fet desenvolupant i duent a terme valors com el treball en equip, la cooperació i l‘empatia, el respecte i la tolerància davant opinions diverses i l’esforç de tots/es. Tots ells i elles han aportat, han pensat i han après! L’objectiu a assolir ha estat un èxit!

Amb la jornada d’avui, tanquem una setmana on tots els nostres alumnes, des dels més petits de l’escola als més grans, han viscut escenes d’aprenentatge matemàtic, on la diversitat d’intel·ligències ha engranat un bon treball d’equip i ha multiplicat resultats!

Ahir dimecres, els més petitons del Joan Casas, van aconseguir superar unes proves matemàtiques, amb el guiatge i caliu dels alumnes de sisè, que els feien de guia i de suport. Cal felicitar a tots els participants i tots els mestres de l’escola per fer possible any rere any aquesta setmana matemàtica 2019 i enriquir-la un any més!

Ahir a la tarda, vam aconseguir el repte d’enguany, centrat en l’estadística, d’una foto matemàtica amb la participació de tots els alumnes i mestres de l’escola. Volíem representar gràficament els mesos de naixement de mestres i alumnes, i així ho vam fer!

A QUIN MES VAIG NÉIXER?

Quin repte ens plantejarem pel proper curs? haurem d’esperar…