CANDIDATURES DE DELEGATS D’AULA.

Els alumnes de primària comencen les seves candidatures per assolir el càrrec de delegats d’aula. Les funcions de responsabilitat i de participació amb els projectes i propostes de l’escola són el motiu i l’interès d’aquells intrèpids que presenten candidatura als seus companys. Sovint és un recull de voluntats, sovint és un motiu per expressar-nos i sovint és quelcom nou a l’aula. Però d’això és tracta, de créixer plegats, d’implicar-nos, d’ajudar-nos, de guanyar autonomia i responsabilitat i en definitiva de compartir experiències junts.

És per tot plegat, els animem a participar a la nostra comunitat educativa des de una altra perspectiva: des de la mirada de formar part d’un equip que genera propòsits de millora, que avalua els resultats per així millorar els processos d’ensenyament-aprenentatge i ser un referent d’aula i de la comunitat.

I és així com avancem i és així com progressem, implicant-nos, participant amb diàleg i somiant plegats.

Aquí us deixem una mostra de la riquesa de discursos que les candidatures de delegats ofereixen. Aquest és cedit pel B.F de cinquè, a qui li agraïm el gest de compartir el seu programa electoral.

Vull que la nostra classe sigui com un cotxe fent un trajecte que serà tot el curs, però perquè aquest llarg viatge vagi bé, hem de donar un bon exemple als demés, si algú NO ho fa, és com si clavessin un clau a la roda del cotxe i això significaria que no donem bon exemple als demés o no ens comportem bé.”