Benvinguda al nou curs 2021-22

El passat dilluns 13 de setembre vam iniciar un nou curs escolar. Alguns alumnes han arribat nous/ves i s’inicien en una nova etapa com és l’etapa d’infantil o bé la de Primària. Benvinguts a tots i totes a l’escola Joan Casas. També benvinguts/des a aquells qui heu tornat després d’unes merescudes vacances. Torneu a casa.

El claustre de l’escola porta dies preparant i organitzant una bona acollida a l’escola per a tots vosaltres. S’estan adaptant nous espais exteriors i interiors, s’han preparat activitats per a tot el curs i sobretot s’està treballant perquè el curs estigui ple de reptes individuals i col·lectius per assolir amb èxit i il·lusió.

…Que el camí sigui llarg,
ple d’aventures, ple de coneixences…