RESULTATS PROVES CANGUR 2018

El passat dijous, 15 de març a les 9 del matí els alumnes de 5è i 6è vam celebrar la prova Cangur 2018 a l’escola. L’activitat en la qual tots els nostres alumnes, i més de cent mil d’arreu de Catalunya, van participar-hi. Es tracta de resoldre reptes i problemes matemàtics, basant-se més en el raonament, la lògica i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Aquestes proves, que des de fa 20 anys es  celebren de forma simultània en diferents països d’arreu del món, a Catalunya són convocades per la Societat Catalana de Matemàtiques, amb l’objectiu d’estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en un prova de 30 preguntes, de dificultat creixent i resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema. Els enunciats es consensuen a nivell internacional i són els mateixos per a tots els participants.

Aquest curs, segon any que participem al concurs , ja podem destacar el magnífic resultat dels nostres alumnes de 5è i de 6è de primària, i felicitem a quatre dels alumnes per entrar dins el millor 6% de qualificacions de tota Catalunya, quedant així en un rànking dels millors, on queda reflectit a la web oficial de les Proves Cangur. Aquests alumnes són la Claudia Lueiro de 5è, el Marcel Giménez, el Martí Rico i el Marc Lara de 6è.

Felicitats a tots 4!