Portada

PROJECTE L’APARELL DIGESTIU

Els alumnes de 4t de Primària hem treballat mitjançant un petit projecte: L’APARELL DIGESTIU!!! Hem après que el sistema d’òrgans, transforma els aliments en un procés que s’anomena digestió, que ens permet obtenció d’energia i el manteniment del nostre cos. Per aprendre tot això, hem fet un experiment que es tracta de simular amb pa

PROJECTE L’APARELL DIGESTIU Llegeix més »

CÒMICS

Els alumnes de 4t A i B a les sessions de grup reduïts d’expressió escrita hem estat treballant el còmic. Tots han estat molt creatius i originals, però han sortit sis finalistes i d’aquests sortiran dos últims guanyadors que coneixerem el dia de Sant Jordi. Aquesta feina l’hem volgut compartir als nostres passadissos de l’escola

CÒMICS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut