L’alumnat de 1r a 3r d’ESO va d’excursió a Port Aventura

El passat dilluns 8 de maig el nostre alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO va visitar les instal·lacions del part temàtic de Port Aventura. Aquesta sortida està enfocada com a viatge de fi de curs per tal de compartir bons moments entre companys i companyes, celebrar la feina feta aquest curs escolar i, sobretot, és una recompensa a l’estudi i l’esforç diari del nostre alumnat.

Val a dir que el temps ens va acompanyar moltíssim oferint-nos un dia assolellat, idíl·lic per gaudir de les atraccions d’aigua com Tutuki Splash, Silver River Flume —o més conegut com “els tronquets”—, Grand Canyon Rapids, entre d’altres.

També hi va haver qui va preferir les fortes emocions pujant al Furius Baco, Shambhala, Dragon Khan, Hurakan Condor, El Diablo – Tren de la Mina, Tomahawk, Stampida…, o bé va optar per perdre’s en el laberint de miralls El Secreto de los Mayas.

De totes maneres vam tornar a casa amb un munt d’anècdotes a la motxilla i amb el benestar d’haver passat una bona jornada.

IMG-20170508-WA0001