Els mossos fan una xerrada d’Internet Segura als alumnes de 1r I 2n D’ESO

El passat dimarts dia 18 d’octubre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO vam rebre la visita dels Mossos d’Esquadra, els quals ens van impartir una xerrada sobre Internet Segura. Vam dedicar una sessió a l’ús responsable i segur d’Internet i de les xarxes socials, tot fent una petita reflexió sobre la praxis que en fem dia a dia i sobre els perills als quals ens veiem exposats. Val a dir que no tot són inconvenients, ja que també ens obre la porta a recursos digitals útils tant per a finalitats didàctiques com per a finalitats comunicatives.

xerrada-mossos-1r-eso

mossos-2n-deso