1r Premi de Poesia Recitada

Tres alumnes d’ESO del nostre col·legi han estat premiades en el 1r Premi de Poesia Recitada, concurs convocat per la regidoria de Cultura del nostre poble amb la intenció d’apropar els joves a aquest gènere en el marc del Dia Mundial de la Poesia, que se celebra el 21 de març.

El concurs, que consistia a enregistrar un vídeo recitant un poema, s’ha organitzat en dues categories: una per als alumnes de 1r i 2n d’ESO i una altra per als de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat.

Maria Fabregat, de 2n d’ESO, ha obtingut el primer premi de la seva categoria i Sara Navarro, de 1r d’ESO, ha esta guardonada amb el segon. En l’altra categoria, Berta Geira de 3r d’ESO ha obtingut el segon premi.

MOLTES FELICITATS A LES TRES!!!