Jornada de Portes Obertes (24/2)

La preinscripció escolar pel curs 2024-2025 s’apropa i per això l’Escola ofereix una Jornada de Portes Obertes per tal que les famílies interessades pugueu venir a conèixer el nostre projecte educatiu i visitar el centre. Aquesta jornada inclourà xerrades informatives per a Infantil i visita lliure per les instal·lacions:

• Dia: dissabte, 24 de febrer de 2024
  • Horari: d’11 a 14h.

Visita lliure per l’Escola

Entre les 11 i les 14h, us convidem a visitar lliurement les instal·lacions de l’Escola. Podeu preguntar els vostres dubtes sobre el funcionament i com es treballa a cada etapa als docents que trobareu als diferents espais.

Aquelles famílies interessades en nivells de l’Educació Primària o Secundària (ESO) podreu visitar lliurement les instal·lacions i sereu ateses personalment pels responsables de l’etapa. També podeu demanar una entrevista personal amb Direcció (fora de les portes obertes) a través del formulari que trobareu més avall en aquesta pàgina.

A fora el pati hi haurà animació amb monitors i joguines i materials per als infants que vinguin a la JPO.

Xerrades informatives (Educació Infantil)

Per les famílies interessades en un nivell d’Educació Infantil (I3, I4 o I5) s’han organitzat xerrades informatives:

• A les 11:00h.
  • A les 12:30h.

Aquestes requereixen d’inscripció prèvia, ho podeu fer prement la següent imatge:

Informació prèvia sobre les xerrades.

Per garantir una bona organització de les xerrades, preguem que ens aviseu de qualsevol canvi en la vostra assistència a la xerrada on us heu inscrit. Ens podeu avisar de qualsevol canvi per email o per telèfon (937 23 57 01)

Recomanem que a les xerrades no hi assisteixin els infants per tal que tothom pugui seguir les explicacions sobre el projecte educatiu de l’Escola. Aquests es podran quedar fora al pati amb el servei de monitoratge ofert pel centre.

Entrevista personal amb Direcció

En qualsevol moment de l’any podeu concertar una entrevista individual amb l’Equip Directiu. Les hores seran convingudes i ens adaptem a la disponibilitat de les famílies.

Podeu omplir el següent formulari i contactarem amb vosaltres al més aviat possible:

També podeu sol·licitar l’entrevista enviant un correu electrònic a info@escolatarres.com o trucant al 937 23 57 01 (de 8 a 17:30h).

MÉS INFORMACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ 2024-2025 PREMENT AQUÍ.