Comunitat Tarrés

La Comunitat Tarrés la conformen totes aquelles persones que participen activament en la vida del Centre, ja siguin el personal docent i d’administració i serveis (Equip Humà); els alumnes de totes les etapes (Infantil, Primària i ESO), com a principals protagonistes de l’Escola; les famílies dels alumnes, organitzades a través de l’Associació de Famílies, i la Titularitat, que ostenta la representabilitat i la responsabilitat última del Centre.

Entre tots vetllem per la cohesió i la convivència de tots els integrants, i per definir el caràcter propi i valors que ens defineixen com a escola concertada.

L’òrgan de govern i participació de la Comunitat és el Consell Escolar de centre, que té caràcter col·legiat i pren les decisions oportunes en la direcció general de l’Escola.

Titular de l’Escola

El titular del centre Col·legi Tarrés és la societat Institució Escolar Tarrés, SL (CIF: B58176538) que actua com a persona jurídica i ostenta l’autorització administrativa del centre docent.

El centre ha accedit al règim de concerts educatius establerts per la LODE i s’integra al Servei d’Educació de Catalunya com a centre privat sostingut amb fons públics.

L’escola està associada a la Federació Catalana de Centres d’Ensenyament (FECACEN).

Organigrama: