Batxillerat i Cicles Formatius

Des de fa alguns anys, des del Col·legi Tarrés mantenim una estreta col·laboració amb el Centre Educatiu Jaume Viladoms i, gràcies al conveni de col·laboració signat amb nosaltres, permet que els alumnes del Tarrés que vulguin continuar amb els estudis de Batxillerat puguin fer-ho en qualsevol de les modalitats que aquest centre ofereix. Concretament, Jaume Viladoms ofereix les 3 modalitats existents de l’etapa post-obligatòria: cientifico-tecnològicahumanística-social i artística.

Jaume Viladoms és un centre referent en innovació pedagògica (forma part de la Fundació Tr@ms) en totes les seves etapes educatives, amb un model educatiu integral i uns ideals i visió basada en els valors humans, socials i democràtics. És una escola acollidora, integradora i amb un seguiment personalitzat dels seus alumnes.

El Batxillerat (16-18 anys) és una etapa que té una durada de dos cursos acadèmics. Aquesta etapa es defineix com a preparatòria per a la realització dels futurs estudis superiors (Universitat i/o Cicles Formatius de Grau Superior) i/o la incorporació al món del treball.

És una etapa que demana dels alumnes l’adquisició d’una sèrie d’hàbits de treball que els proporcionin la maduresa suficient per adquirir autonomia i rigor en el treball intel·lectual, disciplina i ordre en l’estudi i mètode de treball científic.

El batxillerat ha de fomentar l’aprenentatge al llarg de tota la vida. El jove ha de tenir una formació completa, tant en coneixements com en competències, que li permeti seguir aprenent i que pugui combinar l’estudi i la formació, amb l’activitat laboral o amb altres dedicacions.

En acabar el batxillerat, els alumnes han de triar quins estudis superiors volen cursar. Per tal d’ajudar-los a prendre de manera responsable i encertada aquesta decisió, realitzem una tasca d’orientació acadèmica i professional on el tutor és la peça clau, a través de tutories personalitzades i de l’equip d’orientació del centre.

Si voleu conèixer més informacio sobre el batxillerat a Jaume Viladoms, us animem a visitar aquesta pàgina.

El Centre Formatiu del Jaume Viladoms ofereix els estudis professionals de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior amb una variada oferta de graus en els àmbits administratiu, informàtica i sociosanitari. El centre Jaume Viladoms és pioner en la introducció de la FP Dual en diversos graus, permetent una estreta relació entre la formació acadèmica i el món empresarial. També s’ofereixen cursos de Formació Contínua, PFI’s, entre d’altres certificats tècnics i professionals.

Si voleu conèixer més informacio sobre els Cicles Formatius que ofereix Jaume Viladoms, us animem a visitar aquesta pàgina.