Normes i Autoritzacions

El Col·legi Tarrés, com a centre de escolar, té establertes un conjunt de normes per a garantir el correcte funcionament de l’Escola i que són d’oblligat compliement.

Correspon al titular del centre educatiu, havent escoltat el claustre de professorat, determinar l’estructura organitzativa pròpia, d’acord amb els objectius i els criteris del projecte educatiu del centre, i correspon al consell escolar, a proposta del titular, aprovar les normes d’organització i funcionament.

Normativa reguladora: Llei 12/2009, d’Educació de Catalunya, i el Decret 102/2010, d’autonomia dels centres educatius.

Normes generals:

• Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC) (pendent)

Normes d’etapes:

Normes específiques (assignatures, serveis, altres):

Gràcies per la vostra col·laboració!

Per a garantir un servei més eficaç, aquí us podeu descarregar les autoritzacions per a poder lliurar-les a Secretaria en el cas que sigui necessari:

Les autoritzacions es poden enviar per correu electrònic o entregar en mà.