Projecte Pedagògic

# Tenim un Projecte Pedagògic propi: incorporem els aspectes més efectius de les metodologies tradicionals (treball sistemàtic) i de les metodologies innovadores (treball per projectes i per competències), segons on l’equip docent ha identificat les àrees, assignatures i nivells on cada forma de funcionar és més efectiva. Aquest equilibri ens dóna excel·lents resultats en la formació del nostre alumnat, tant acadèmicament com humanament.

# El projecte del Col·legi Tarrés es basa en un ideari comú i un model educatiu adaptat a cada etapa formativa. Aquesta combinació ens permet transmetre uns valors transversals i una formació integral que afavoreixen el ple desenvolupament de la personalitat del nostre alumnat.

# Som un centre educatiu petit i familiar. Aprofitem aquest avantatge per observar i identificar amb deteniment les necessitats formatives de cada alumne/a i intentem donar la resposta que millor s’hi adapti. Vetllem perquè el nostre alumnat se senti acompanyat i proper a l’equip humà de l’escola des de P3 a 4t d’ESO.

# Som una escola catalana, laica, plural i democràtica, oberta al món i atenta als grans reptes socials i mediambientals amb què es troba enfrontada la humanitat avui dia.

# Tenim una visió humanista, afirmem per principi el potencial i les possibilitats de millora de tots i cadascun del nostra alumnat. Donem una formació d’alt nivell per a tots i ens comprometem en la integració dels infants amb necessitats educatives especials.

# Hem educat sempre des d’una òptica integradora i global a tot l’alumnat, sense cap mena de discriminació respectant les seves possibilitats i necessitats. Anem més enllà dels conceptes teòrics i pràctics requerits pel currículum per transmetre valors com la tolerància, la solidaritat, el respecte i l’honestedat.

# Afavoirim la inclusió de tot l’alumnat per tal que participi dels processos d’ensenyament i del dia a dia del Centre

# Alhora, impliquem a l’alumnat en el seu aprenentatge, perquè es corresponsabilitzi de la seva formació i es desenvolupi plenament com a membres actius de la comunitat. En aquest sentit, potenciem l’aprenentatge significatiu, l’experimentació i el coneixement del nostre entorn més proper.

# Apostem per la innovació, sense perdre la tradició, la sostenibilitat i els hàbits saludables. Sentim i apostem per les nostres arrels sabadellenques. Vivim i celebrem les festivitats de la cultura catalana, no deixant mai de costat les altres cultures que conformen la nostra ciutat àmplia i diversa.

Prement a continuació podeu consultar el document del Projecte Educatiu del Tarrés pel curs 2020-2021.