Acollida i Permanències

Què és l’acollida matinal?

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, l’Escola Tarrés posa a la disposició de les famílies un servei d’acollida matinal des de les 7:30h del matí fins a l’inici de classes, durant tots els dies lectius del curs.

Aquest servei està pensat per a les famílies on els pares i mares comencen a treballar molt d’hora al matí i necessiten que els nens i les nenes estiguin atesos mentre no comencen les classes, oferint un espai agradable i lúdic. També està pensat per a les famílies que necessiten utilitzar aquest servei d’una manera esporàdica o puntual.

Aspectes organitzatius acollida matinal

L’entrada al servei d’acollida es fa per la porta principal de l’escola (Canonge Joncar, 127). L’espai destinat per utilitzar el servei és el menjador de l’escola, un lloc tranquil i agradable on els nens i les nenes poden realitzar les activitats proposades. Per als infants més petits les activitats poden ser jocs de taula, puzles, encaixos, contes… Per als més grans, els escacs, pintura de mandales, llegir, estudiar o esmorzar…

Per fer ús de l’Acollida, només cal adreçar-s’hi directament. És possible anar-hi dies esporàdics, sense inscripció prèvia.

Permanències de migdies i tardes

La permanència de migdies i tardes s’ofereix per a les famílies d’Infantil i Primària des de la finalització de classes i fins a les 14 i les 18h, respectivament.

Si heu d’utilitzar aquest servei, cal que aviseu el mateix dia a Secretaria.

Contacteu amb l’equip d’Acollida Matinal