Visió i valors

Quina és la nostra visió?

# Volem que l’alumnat sigui autònom, amb esperit crític i capacitat d’adaptació per resoldre situacions de la realitat amb una actitud positiva.

# Volem una escola oberta, innovadora i propera a les famílies. Una escola que es relacioni i cooperi amb el seu entorn.

# Volem una escola col·laboradora, respectuosa i participativa; que treballi de manera significativa i globalitzada; basada en l’observació i experimentació.

# Volem que l’escola sigui un punt de referència per a l’educació dels infants del nostre municipi.

# Volem formar persones competents a partir d’un plantejament educatiu basat en l’orientació individualitzada, afavorint la relació bidireccional família-escola.

# Volem fomentar la creativitat i el treball de les emocions, competències i capacitats.

Quins són els nostres valors?

# Respecte als iguals, als adults i a l’entorn.

# Empatia amb la diversitat i respecte a la pluralitat d’opinions i de sentiments.

# Constància i esforç en el treball: aprendre a ser responsable i autònom.

# Treball cooperatiu: saber col·laborar amb els altres, fer grup i ajudar-se.

# Estimació per l’Escola i la seva comunitat.

# Ser solidaris amb l’entorn, el barri i la ciutat.