Casal d’Estiu

Arriba el final de curs i la cita amb el Casal d’Estiu del Col·legi Tarrés no pot fallar. Un any més, juntament amb l’entitat VillageNiu, us oferim el Casal per a l’alumnat d’Infantil i Primària, així com per amics i coneguts de la nostra escola.

Quines activitats farem?

Com les darreres edicions, el casal es farà en anglès com a llengua habitual i es realitzaran activitats de robòtica, STEAM, jocs esportius i d’aigua, excursions (un cop a la setmana), piscina (un cop a la setmana) i sortides pels voltants de l’Escola!

Per nosaltres la llengua anglesa té una especial importància, i per això els monitors s’adreçaran al grup i realitzaran les activitats en anglès (evidentment, adaptat al nivell dels l’infants).

La temàtica d’aquest any és l’aigua i es faran activitats i propostes relacionades amb aquest aspecte. Tot i això, farem moltes més activitats que trobareu detallades al tríptic.

Inscripcions:

Premeu el següent bànner per accedir al formulari per fer la inscripció i, un cop dins, inscriureu’s als grups del Casal que vulgueu:

Si sou família habitual en activitats de VillageNiu, podeu enviar un missatge a través de l’Aula Virtual.

També podeu demanar per fer les inscripcions presencialment a les oficines (carrer Budapest, 81).

Contacte VillageNiu

Per a qualsevol dubte o qüestió, us podeu posar en contacte amb VillageNiu a través de l’adreça electrònica sabadell@villageniu.com o del telèfon 931 94 03 40.