Representem “Aladdin” (6è Primària)

Els nens i les nenes de 6è de Primària han estrenat l’obra Aladdin a la sala d’actes del Centre Cívic de la Creu Alta-Cal Balsach.

Cada curs és ja un clàssic a la nostra Escola anar a gaudir del treball que la canalla de 6è prepara a les sessions de teatre.

Molts són els aspectes de per què és ben interessant fer teatre a l’escola. Us en podríem dir alguns que hem volgut constatar i sobre els que cal incidir:

• És una activitat lúdica: l’actor i l’actriu s’expressen i es diverteixen al mateix temps.
  • Ajuda a aprendre a escoltar: quan han d’intervenir han de parar atenció als diàlegs.
  • Reforça la memòria i enriqueix el vocabulari: es memoritzen frases ben estructurades amb vocabulari correcte i divers.
  • És desinhibidor: ajuda a trencar prejudicis que costaria eliminar amb altres mètodes.
  • Incentiva la integració grupal i el respecte als companys i companyes.

Els aplaudiments i l’escalf de l’audiència, l’alumnat de la resta de nivells de primària, dels tres nivells d’infantil, de mestres i famílies de l’elenc d’artistes, han estat la recompensa a la tasca que han estat assajant des que el curs va començar.

Moltes gràcies, famílies, per la vostra col·laboració sempre inestimable.

Enhorabona, nens, nenes i Jesika, per transportar-nos a un món de fantasia i fer-nos emocionar!

Aquí teniu imatges i el vídeo de l’obra (enregistrat pel pare d’una de les actrius!) .