Serveis Escolars

Aquests són els serveis escolars que el Col·legi Tarrés posa a disposció de les famílies:

Altres serveis del centre
  • Servei de compra de llibres, equipació i materials escolars durant els mesos de juliol i setembre (l’equipació també es pot adquirir durant tot el curs).
  • Plataforma digital Educamos per establir una relació Família-Escola. A través d’aquesta, les famílies poden consultar les circulars enviades, avisos, els rebuts i pagaments o consultar les notes, observacions i butlletins de les avaluacions dels seus fills.
  • Plataforma Google Workspace per facilitar la relació entre alumnes, família i docents. Tots els alumnes tenen un correu electrònic corporatiu. A partir d’Infantil s’utilitza el Google Drive per publicar les fotos d’activitats, sortides i treballs de manera privada. A partir de Cicle Superior, els alumnes utilitzen de forma habitual el Google Classroom pel lliurament de tasques, i enviament de retraccions, recursos i documents per part del professorat.