Infantil

Els grans eixos de l’aprenentatge a l’etapa de 3-6 anys són els centres d’interès i el treball per projectes, potenciant l’aprenentatge significatiu, experimental i vivencial. S’estrucutra en tres cursos: Infantil-3 (P3), Infantil-4 (P4) i Infantil-5 (P5).

Com treballem?

# Adquisició dels valors de la responsabilitat i l’esforç personal a través de l’adquisició d’hàbits i rutines, valorant la feina ben feta i donant autonomia a l’alumne.

# Treball multidisciplar a través dels espais d’aprenentatge autònom, actiu, dinàmic i vivencial d’Els Ambients i altres projectes que realitzem durant el curs.

# Fomentar la socialització i l’aprenentatge amb infants més grans de Primària en projectes com els Padrins.

# Primera immersió lingüística a la llengua anglesa: els infants s’han de familiaritzar amb la llengua i aprendre les primeres nocions comunicatives. Es fan dues hores setmanes d’anglès, una amb el grup classe i una altra amb grup desdoblat (12/13 infants).

Descoberta d’un mateix a través del moviment a les sessions de psicomotricitat.

Treballem la música a l’Educació Infantil perquè els infants aprenguin els elements de la música (melodia, ritme, expressivitat, entonació) a través de la cançó i la dansa.

Acompanyament dels nostres alumnes

# Orientació i relació constant de les tutores amb les famílies per garantir un acompanyament constant del nostre alumnat.

Presència sempre de dues persones a l’aula (mestra tutora + auxiliar de suport) als grup dels infants més petits de l’escola, a Infantil-3 i Infantil-4.

# Detecció de trastorns d’aprenentatge per atendre les necessitats formatives de manera personalitzada. Atenció a la diversitat, som una escola inclusiva.

# Observació de l’infant i elaboració d’un primer informe al final del primer trimestre i un altre a final de curs.