INFORMACIONS RELLEVANTS PER A L’ALUMNAT DURANT EL PERÍODE DE TANCAMENT DE L’ESCOLA

Benvolgut/da:

Com ja deus saber el Departament d’Educació ha previst l’obertura dels centres educatius en la fase 2 de la desescalada, previsiblement, el proper dilluns 8 de juny en el nostre municipi. Per aquest motiu, ens posem en contacte amb tu per informar-te sobre aquest fet i com s’ha previst aquesta obertura.

Cal que tinguis en compte els aspectes següents:

1.- L’obertura per a l’alumnat del nostre centre es farà a partir de dimarts 9 de juny.

2.- El curs 19/20 continuarà a nivell lectiu en format telemàtic fins el 19 de juny.

3.- Tots els exàmens que quedin pendents (recuperacions incloses) es faran de manera telemàtica.

4.- L’alumnat podrà reincorporar-se presencialment de manera voluntària per a resoldre dubtes, entregar alguna tasca pendent o per a orientació tutorial, en l’horari que l’escola determini en cada cas.

5.- L’atenció per part del professorat estarà supeditat a les seves circumstàncies personals de salut. Per aquest motiu si el vostre tutor/a no pot reincorporar-se, la direcció del centre designarà un altre professor/a per a la vostra atenció.

6.- En cas de voler anar a l’escola, s’han de complir les següents condicions:

• No tenir símptomes compatibles amb la COVID 19, és a dir, no venir en cas de tenir un o més d’aquests símptomes: pèrdua del gust o l’olfacte, malestar, febre, dificultat per respirar, diarrea, etc.
    • No haver estat positiu de COVID 19 durant els darrers 14 dies.
    • No haver estat en contacte amb cap positiu confirmat o amb algú que, tot i que sigui sense confirmar, presentava símptomes compatibles amb la COVID 19.
    • No pertànyer a un col·lectiu de risc, és a dir: no patir una malaltia respiratòria que precisi medicació o suport ventilatori, no patir una malaltia cardíaca greu, no tenir una malaltia que afecti el sistema immunitari, no ser hipertens o diabètic o tenir malalties neuromusculars o encefalopaties o càncer.
    • Tenir el calendari de vacunes al dia.
    • Emplenar una declaració responsable (que s’adjunta) segons la qual compliu els requisits esmentats.

7.- En el cas que vulguis reincorporar-te, has d’informar al teu tutor/a i enviar la declaració responsable i l’altra documentació acreditativa, si s’escau, escanejada o en fotografia al correu de l’escola (a8056572@xtec.catcom a màxim aquest divendres 5 de juny.

8.- Les preinscripcions per al curs que ve es faran del 15 al 29 de juny i s’hauran de fer, preferiblement, de forma telemàtica. Quan es tingui tota la informació sobre aquest aspecte es publicarà a la pàgina web del centre: www.cfaterrabaixa.cat.

El Prat de Llobregat, 2 de juny de 2020

divendres, 22 de maig 2020

OFERTA EDUCATIVA CURS 2020-2021

IMPORTANT: Les franges horàries són orientatives i poden ser canviades en funció de la disponibilitat d’aules i de professorat.

dimarts, 12 de maig 2020

CONVOCATÒRIA PROVES D’ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MITJÀ CURS 2019 / 2020.

NOVES DATES!!!

CONVOCATÒRIA PROVES D’ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU SUPERIOR CURS 2019 / 2020.

NOVES DATES!!!

dijous, 23 d’abril 2020

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI

dimarts, 21 d’abril

divendres, 17 d’abril 2020

dimarts, 14 d’abril 2020

Informem que el Moodle del CFA Terra Baixa torna a estar operatiu.

dilluns, 6 d’abril 2020

Informem que, per tasques de manteniment, el Moodle no està operatiu.

dijous, 2 d’abril 2020

COMUNICAT DE LA DIRECCIÓ
El professorat del CFA TERRA BAIXA està en contacte permanent amb l’alumnat per tal de fer un seguiment de les activitats docents.
El centre continuarà treballant de manera telemàtica fins al final del confinament i per això demana als alumnes que habilitin tots els canals de comunicació que tenen amb l’escola (correu, moodle, google classroom, whatsapp etc.)
En cas de no poder contactar amb el tutor/a corresponent, poseu-vos en contacte amb aquesta adreça de correu a8056572@xtec.cat

dijous, 19 de març 2020

A causa de la situació actual i d’acord amb les instruccions rebudes, es suspenen temporalment les proves d’accés a cicles formatius, convocatòria 2020.
Us mantindrem informats de qualsevol novetat.

divendres, 13 de març 2020

dijous, 12 de març 2020

AVÍS IMPORTANT

Benvolguts/des

El Departament d’Educació, seguint les instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins a nou avís, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Mantindrem la informació actualitzada a la web