INFORMACIONS RELLEVANTS PER A L’ALUMNAT DURANT EL PERÍODE DE TANCAMENT DE L’ESCOLA

dijous, 2 d’abril 2019

COMUNICAT DE LA DIRECCIÓ
El professorat del CFA TERRA BAIXA està en contacte permanent amb l’alumnat per tal de fer un seguiment de les activitats docents.
El centre continuarà treballant de manera telemàtica fins al final del confinament i per això demana als alumnes que habilitin tots els canals de comunicació que tenen amb l’escola (correu, moodle, google classroom, whatsapp etc.)
En cas de no poder contactar amb el tutor/a corresponent, poseu-vos en contacte amb aquesta adreça de correu a8056572@xtec.cat

dijous, 19 de març 2019

A causa de la situació actual i d’acord amb les instruccions rebudes, es suspenen temporalment les proves d’accés a cicles formatius, convocatòria 2020.
Us mantindrem informats de qualsevol novetat.