CONCURS EL CFA TERRA BAIXA ESTÀ DE MODA

BASES DEL CONCURS “EL CFA TERRA BAIXA ESTÀ DE MODA”

Amb motiu del confinament que estem patint, El CFA Terra Baixa vol organitzar un concurs de caire lúdic destinat al conjunt de la comunitat educativa del centre, alumnat i professorat. Sota el lema “El CFA Terra Baixa està de moda”, volem que tant l’alumnat com el professorat que ho desitgi participi tot enviant una imatge seva que mostri el seu millor “look” durant aquest confinament.

• Objectiu

L’objectiu d’aquest concurs és el de potenciar el vincle social que tenim en tant que membres de la comunitat educativa del Centre de Formació d’Adults Terra Baixa en aquests moments tan durs de confinament, així com el de crear un ambient lúdico-afectiu que ens ajudi a millorar el nostre estat d’ànim.

• Condicions

Podrà participar tant el professorat com l’alumnat matriculat durant el curs actual, 2019-2020.

La participació, que serà voluntària, i autoritzarà al centre a difondre les fotografies entre l’alumnat per tal de realitzar les votacions posteriors i a que la fotografia finalista i guanyadora pugui ser publicada a la pàgina web del centre i a les xarxes socials.

La participació en el concurs implica l’acceptació d’aquestes bases.

• Procediment

Les persones participants hauran de fer-se una fotografia a casa per mostrar el seu millor “look” per passar el confinament.

Hauran d’enviar com a màxim 2 fotografies a l’adreça concurs.moda@cfaterrabaixa.cat del 21 d’abril al 3 de maig de 2020.

Del 5 al 10 de maig es podrà votar la fotografia guanyadora entrant al següent enllaç:

Podran votar tots els alumnes fent ús del correu de centre.

Hi haurà dos premis: guanyador/a i finalista

• Publicació dels guanyadors i premis

Les fotografies de la persona guanyadora i de la persona finalista seran publicades a la pàgina web del centre i a les xarxes socials.

• Premis

Primer premi: dues entrades al teatre

Segon premi: dues entrades al cinema

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *