Anglès

S’adreça a persones amb desconeixement de la llengua anglesa i té com a finalitat que aquestes persones adquireixin competències mínimes de llengua oral i escrites (Nivell 1), o bé a persones amb un coneixement bàsic de les estructures i del vocabulari de l’anglès i que poden utilitzar aquesta llengua en situacions comunicatives de la vida quotidiana (Nivells 2 i 3).

Els tres nivells en què s’estructura el currículum d’anglès són consecutius i d’adquisició gradual. D’aquesta manera, el nivell 1 té per finalitat iniciar l’aprenentatge de la llengua estrangera. En els nivells 2 i 3, la finalitat és que l’aprenent/a sigui capaç de comunicar-se en la nova llengua amb certa fluïdesa per fer front a situacions quotidianes i satisfer necessitats bàsiques, així com ser capaç de comunicar-se de forma bàsica en un entorn plurilingüe i multicultural.

Durada, càrrega lectiva i correspondència amb els nivells del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües (MECR)

  • Nivell 1: nivell A1. La durada és de 105 hores totals de setembre a juny, distribuïdes en dues sessions setmanals d’una hora i mitja cadascuna.
  • Nivell 2: nivell A2.1. La durada és de 140 hores totals de setembre a juny, distribuïdes en dues sessions setmanals de dues hores cadascuna.
  • Nivell 3: nivell A2.2. La durada és de 140 hores totals de setembre a juny, distribuïdes en dues sessions setmanals de dues hores cadascuna.

Usualment el CFA Terra Baixa ofereix un grup en horari de matí i un altre en horari de tarda de cada nivell.

Llibres de text

  • Anglès 1: English File. Elementary Multipack A. Editorial Oxford. Fourth edition.
  • Anglès 2: English File. Elementary Multipack B. Editorial Oxford. Fourth edition.
  • Anglès 3: English File. Pre-Intermadiate Multipack B. Ed. Oxford. Fourth edition.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>