Taller d’ESCRABBLE al CC Ribera Baixa.

El dimarts 12 de març, vam anar al Centre cívic SANT JORDI-RIBERA BAIXA per participar en un taller d’SCRABBLE. Ens van explicar les regles del joc i vam començar a jugar entre nosaltres. Vam passar una bona estona i, de pas, vam reforçar el coneixement de la llengua catalana i castellana… i del càlcul mental!!!

I ens van obsequiar amb aquest vídeo. Gràcies al Club d’Scrabble Escolar del Prat !!!!

Sortida al teatre. La Casa de Bernarda Alba

El passat dia 7 de març vam anar al teatre a veure «La Casa de Bernarda Alba» de Federico García Lorca, amb els alumnes de Literatura Castellana del GES 2 de matí i de tarda. Vam assistir a una molt bona representació d’una gran obra.

Acte del Dia Internacional de les Dones

Us deixem amb imatges de l’acte d’avui, Dia Internacional de les Dones, i us animem a passar per l’escola i llegir les reivindicacions de l’alumnat del centre!

English theatre

On Monday 19th we went to see the English Theatre Play “Take Away” in Barcelona. Lots of pizzas and lots of fun! We will come back!