PROJECTES

Creiem que els projectes motiven als infants a voler descobrir i afavoreixen els aprenentatges significatius. L’acompanyament del o la mestra és vital, ja que ha de saber escoltar els seus alumnes i acompanyar-los en la seva evolució per donar-los l’oportunitat d’investigar allò que els suscita interès. Crear, motivar, compartir i, sobretot, col·laborar entre tots i totes són accions que generen un aprenentatge ric i vivencial. Ells i elles es converteixen en els protagonistes d’aquest interessant camí, mentre formulen preguntes, fan reflexions, prenen decisions i cooperen de manera activa. Tot això potencia la seva autonomia i fa que adquireixin eines i recursos per crear coneixements globals, com la mateixa vida.

“Tot el que passa a la vida real no està fragmentat, sinó que és únic i global”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *