Gràcies famílies

Gràcies a totes les famílies i professionals de l’escola Xarau que diumenge 4 de març van fer possible una Jornada de Portes Obertes plena de converses i de moments compartits. I gràcies a tots aquells pares i mares que vàreu decidir venir a conèixer el nostre… Llegeix més»

ART

Cal entendre l’Art com l’expressió íntima d’un llenguatge que permet als infants prendre decisions sobre allò que volen fer i com ho volen desenvolupar. Quan parlem d’art no parlem de resultats bons o dolents, sinó de resultats que han de satisfer una experiència pròpia i personal,  ja que cada… Llegeix més»

L’HORTET DEL XARAU

Terra, llavors, aigua, planta, arrel, fulla, criexement, nutrient, fruit, vida, alimentació… quants conceptes som capaços d’aprenedre quan vivim l’aprenentatge com a propi, quan és una experiència vital  que inclou tot un procés: de la terra al plat! Un projecte que neix de la mà de… Llegeix més»

LA NATURA

Aprendre a gaudir de la natura i ser conscients que som part d’ella ens permet cercar el nostre propi equilibri i superar petits reptes que ens proposem. Avui és una caminada pel bosc, demà serà un petit cim i un altre dia una cursa d’orientació,… Llegeix més»

L’EQUILIBRI DE L’EXTERIOR

L’exterior és sovint tan o més educatiu que l’interior. Pactes, acords, decisions; són processos no dirigits que cal resoldre. L’exterior ens ofereix un ventall de possibilitats que cal aprendre a descobrir. Aquest curs el tenim en procés de millora! Aviat us sorprendrem.
més fotos

COMENCEM!

ENS ACOMPANYEU?

De nou junts, juntes per compartir moments intensos, rics i emocionants. Un curs que preveiem ple. Ple de mirades, d’aprenentatges, de millores, d’il·lusions, de jocs, de projectes, de companys, d’amigues… Us desitgem a tots i totes un curs especial i únic.

Inclusió

L’única manera d’aprendre a conviure juntes, persones diferents, en els pobles, en els barris, en les ciutats, en el transport públic, en la feina, en els espais d’oci… és oferint l’oportunitat d’educar-se juntes, de conèixer-se i de compartir experiències vitals. Ioga compartit: Centre Ocupacional Barcanova i Escola Xarau (infants de 7 anys)

Sant Jordi 2017

Un altre any gaudint de la lectura, es llibres i les manualitats amb famílies, mestres i totes les criatures de l’escola. Tots participem d’una Diada que és plena de cultura, emocions i cooperació. Un en deixem un tastet…