Els nostres espais

La nostra Escola té tres edificis

L’edifici dels grans: s’accedeix per la porta principal del carrer Santa Anna . A la planta baixa trobem un espai amb seients on les persones que entreu a l’escola podeu seure per parlar, per esperar algú,….. A la mateixa planta està la consergeria on trobem en Ferran, la sala de mestres, la secretaria i el despatx de Direcció, on hi són la Rosa o la Mireia, la Núria, el Trino i la Mari Carmen,  els 2 menjadors (1 per petits i 1 per mitjans i grans) i el gimnàs per poder fer algunes de les nostres classes d’educació física.

A la primera planta trobem les cinc aules per als grans (4t, 5è i 6è), l’aula d’anglès, 2 aules per fer itineraris creatius, 1 magatzem de material, i dues aules petites que utilitzen els infants per fer diferents activitats i agrupaments.

L’edifici dels mitjans: trobem els nois i noies de 1r,  2n  i 3r. Aquest està unit a l’edifici central per una passarel·la exterior. A la planta baixa trobem dues tutories, l’espai de la caseta, l’aula de música i un espai d’art. A la primera planta hi ha dues tutories més, l’espai de teatre i representació, l’espai de construccions i la biblioteca, on podem trobar varietat d’històries i aventures que aprofitem per encomanar l’entusiasme per llegir.

A l’edifici de petits s’accedeix per la porta del carrer Mare de Déu de Núria i estan les aules dels infants de tres, quatre i cinc anys,  la sala de psicomotricitat i una aula polivalent.

Zones d’esbarjo. Els espais exteriors són grans i molt diferents, ja que tenim una pista poliesportiva amb grades, una àmplia zona d’arbres que utilitza la canalla de la comunitat de petits amb jocs de pati i una zona que li diem “els pins”, al final de la qual està el nostre hort.