Menjador escolar

En el nostre projecte d’escola incloem l’atenció dels infants en l’horari de migdia, de tal manera que garantim la continuïtat del projecte i la coordinació amb el personal que aten les criatures.

Per tal de què això sigui possible hi ha una comissió mixta (mestres, famílies, coordinadora del menjador) que es reuneix periòdicament per revisar l’organització, els menús i les millores proposades.

Aquest espai del migdia cal que sigui un temps relaxat, proper i necessàriament social on es potenciï l’autonomia dels infants: són ells els qui paren taula, se serveixen el menjar al plat, recullen i endrecen l’espai.

Si voleu que el vostre fill/a utilitzi el servei de menjador us heu d’adreçar a ROCA GONZÁLEZ

TELÈFON 678 49 18 13
CORREU Correu: espaimigdiaxarau@gmail.com
PREU Usuari fix: 6,91 €/dia

Esporàdic: 7,60 €/dia

Es pagarà a mes vençut.
 DIETES Hi ha la possibilitat de demanar una dieta alternativa per qui tinguin una indisposició puntual. Cal donar avís al número 678 49 18 13 i de 9 a 9:30 h
Per motius d’al·lèrgies o intoleràncies alimentàries es farà un menú específic per a qui així ho acrediti.
Totes les gestions necessàries es poden fer a través de l’aplicació Roca González.

En aquest enllaç teniu el document explicatiu de l’estona del mig dia a l’escola.

Al blog de l’AFA trobareu més informació. Cliqueu aquí