XXXIV Edició de la Mostra Literària 2022 d’Arenys de Munt

Aquest passat Diumenge es van entregar els premis de la mostra literària d’Arenys de Munt. Va ser una gran festa de la cultura i de la literatura catalana al nostre poble. Com cada any el nostre alumnat ha participat amb molta il·lusió i a més han tingut la sort de recollir fruits.
 Volem felicitar  als guanyadors i a tots els participants per l’empenta i el bon nivell dels seus treballs . Ens sentim molt orgullosos de tot el nostre alumnat .
Els guanyadors: Max Godoy, Ferran Travesa, Clara Estevan, Miquel Juncà i Olívia Mayans , que també participaran al concurs literari del Maresme.
També vam estar contents de la feina feta pels nostres ex alumnes i per la Clara Coll de AFA que també va recollir un premi.