Thanskgiving day!

El passat 23 de novembre tot l’alumnat de l’escola va celebrar “Thanksgiving Day” (Acció de Gràcies), una festivitat popular al Estats Units i Canadà.

Al llarg de tota la setmana es van dur a terme diferents activitats que ens van ajudar a entendre què celebràvem i perquè: la tradició, el menú, el valor de l’agraïment i vocabulari específic a través de jocs com el bingo i el memory.

El mateix dia d’Acció de Gràcies cada aula va decorar dos galls d’indis que posteriorment els van mostrar a la resta d’alumnat i professorat amb una desfilada ben divertida. Tothom va gaudir molt de la festa i després de fer un “snack” tots van penjar als “Thankful Trees” (Arbres per agrair) una fulla amb un missatge d’agraïment.

Podeu donar un cop d’ull a l’enllaç d’aquesta celebració.

Thanksgiving day!